Az NXT21 már első ránézésre is sportos jellemzőket mutat. A meré – szen előreugró, magas klasszikus motorcsónakorr az NXT-hajók eseté – ben kissé trapézformát ölt, hogy még jobban szolgálja a funkcionalitást és a praktikumot.
Vissza a jövőbe
A hajó minden elemére jellemző futurisztikus látványvilág már az orrpihenőben is tetten érhető, ahol a két teljes értékű, pohártartóval ellátott ülés és a köztük lévő pakolótér is egyaránt sci-fire emlékeztetően modern. Ugyanakkor az NXT-hajók is ennek a XXI. századi technológiának köszönhetik népszerűségüket, hiszen a hajótest kialakítása során olyan hosszanti bordákat terveztek, amelyek nyílegyenes siklást biztosítanak, miközben megkönnyítik a kormányzást és a hirtelen irányváltásokat.
Valami régi, valami új…
A kokpit kialakítása egyértelműen dinamizmust sugall: a versenyau – tókéra emlékeztető kormánytól, a tökéletes tartást biztosító „versenyülésen” keresztül egészen a modernt a hagyományossal elegyítő műszerfalig. Hogy ez mit jelent?! A XIX. századi, a mobiltechnológiával tökéletesen szinkronizált érintőképernyő mellett a klasszikus versenyautózás időszakát megidéző gombok kaptak helyet. Mindeközben – például – vezeték nélküli mobiltöltő is helyet kap a műszerfalon. (Utóbbi egyébként az utastérbe is rendelhető.)
Kényelmi sport
Az utasteret uraló kereszttorony nemcsak a vízisí, wakeboard, vagy fánk vontatásához alkalmas kötélzetet, irányfényeket vagy az audiorendszer hangszóróit hordozhatja, de akár magukat a sporteszközöket is rögzíthetjük rajta, úgyhogy lényegében ez a könnyű, de elképesztően masszív fémszerkezet a „buli motorja”. A „bulihoz pedig bőven akad hely. A kokpit mögött kialakított U-alakú ülőgarnitúra ugyanis a kategória szabályainak megfelelően variálható: az előre-hátra dönthető üléstámlák átfordításával, az ülőpárnák áthelyezésével akár a tatban is ki lehet alakítani két külön ülést, ahonnan nyomon követhető a wakeboardon vontatott sportoló mozgása. Az ilyen típusú támogatáshoz pedig még egy viszonylag széles kilé – pő is rendelkezésre áll, ami egészen meglepő egy mindössze alig több mint hat és félméteres hajó esetében.
Évjárat | |
Súly | 2400 Kg |
Hossz | 6,63 M |
Szélesség | 2,54 M |
Motor | 200 Kw |
Szín | |
Kapacitás | 9 Fő |
Végsebesség | 60 Km/h |
Akkumlátor | 133 Kw |
Utazósebesség | 32 Km/h |
Hajtás | Egyenes kihajtás |
Trimmelhető hajtómű | |
Üzemidő | 1-12 |
Töltési idő | 6-12 |