A Veneziákhoz hasonló hajóklasszikusok kedvelői többnyire ritkán adnak a méretre, hiszen a napi használatra alkalmas tradicionális motorosok nem partikra, vagy vízisportra termettek (persze nem tilos velük vízisízőt, wakeboardost vontatni…), hanem elegáns suhanásra a vízen. Mégis érdemes odafigyelni a méretre…
Gyönyörű formák
Bár ritkán nézzük a hajónkat madártávlatból, azért meg kell állapítani, hogy a Venezia hajócsalád közepes méretű, 25 lábas tagja elképesztően tökéletes formavilágot képvisel felülnézetből. Persze mindenhonnan máshonnan is. Az egyenes vonalvezetésű fedélzet, a sportosan elkeskenyedő orr és a kilépőben végződő, elkeskenyedő tat egyaránt egyszerűségében nagyszerű. A 22 lábas modellhez képest azért jelentős változásokat is felfedezhetünk a testvérhajók között. Az első és legfontosabb, hogy a Venezia 25, amely ugyanúgy három különböző kivitelben elérhető (Elegance, Classic, Sport) kabinnal is rendelkezik. (Ugyanakkor a Comitti tradicionalitását mutatja, hogy az elegáns változat nem elérhető kabinos megoldással.) A kabinajtó így megszakítja a korábban bemutatott elegáns műszerfal merész ívét, de ettől az cseppet sem lett kevésbé szemet gyönyörködtető. A kerek műszerek, a kapcsolótáblák harmonikusan színezett prémium felületeken csillognak.
Hozzáférhető orr
Bár a klasszikus kialakítás miatt a Veneziák orrában nincs napozóágy, azért a kellemes tikfa vagy mahagóni borította orrburkolatra kellemes kilépni – például azért, hogy megközelítsük az orrba rejtett horgonytároló üreget. Ebben segít a szélvédő közepére kérhető csapóajtó. A kabin – persze – nem hosszas időtöltésre tervezett egy mindössze 7,8 méteres és csupán 48 centiméteres merülésű hajó esetében, de azért az anyaghasználatra ott is nagyon ügyelt, minden, puha, pasztellszínű és kellemes tapintású. (Kivéve, ha a kabin helyére WC-t rendel a vásárló, mert azt is lehet…)
Üljük körbe!
A fedélzeti közösségi tér szinte teljesen megfelel a kisebb testű Veneziánál bemutatott kialakításnak, azzal a különbséggel, hogy természetesen ez a hajó 20 centiméterrel szélesebb, vagyis a középponti tér valamivel tágasabb. És persze ebben az esetben is variálható a fedélzeti kialakítás, kérhető akár két kapitányi üléssel is a hajó. A valamivel tágasabb tér pedig lehetővé teszi, hogy az ülések alatti tárolók mellett további rejtett üregek is használhatóak a felszerelés tárolására.
Franciaágy a tatban
A hajó végében, a korábbi modellnél bemutatott kilépő természetesen ebben az esetben valamivel szélesebb, míg a motortér feletti napozóágy jelentősen nagyobbra sikeredett. Hiszen itt nem két és fél, inkább három személy is kényelmesen élvezheti a napsütést.
Évjárat | - |
Súly | 1700 Kg |
Hossz | 7,85 M |
Szélesség | 2,65 M |
Motor | 150 Kw |
Szín | |
Kapacitás | max 8 Fő |
Végsebesség | 75 Km/h |
Akkumlátor | 125 Kw |
Utazósebesség | 36 Km/h |
Hajtás | Z hajtómű (trimmelhető) |
Trimmelhető hajtómű | |
Üzemidő | 1-12 |
Töltési idő | 6-10 |