Pihentető szabadidő eltöltésre és a kalandra egyaránt alkalmas a Regal LS6, amelyben a stílus, a kényelem és a sokoldalúság tökéletes egyen – súlyát teremtették meg.
Nyíl a víz felett
Azzal, hogy a hajó két lábbal hosszabb kistestvéreinél, viszont ugyan – olyan széles a hajótest, elképesztően dinamikus, vízi sportautó jelleget öltött az LS6-os. És az is. Persze akár családi használatra is alkalmas vízi sportkocsi… Ennek a hajónak a tervezésekor ugyanaz volt az elv, mint a korábbi modelleknél kihozni mindent az utol – só négyzetcentiméterből is, anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötni a kényelem és a praktikum között.
Rejtekhely rejtekhely hátán
A Regal LS6-ban mindenhol (is) tárolóhelyeket találunk: a kokpit műszerfala alatt, a padlózatban, az ülések alatt és még a tatban is. Elképesztő mennyiségű felszerelést vihet magával, aki ilyen hajóval uta – zik, annak ellenére, hogy egy nyitott, vagyis kabin nélküli sportmotorosról beszélünk. A fedélzet elosztása a Regal sport – cruisereinek megfelelő: az osztott kokpit közepén kilépve jutunk az orrpihenőbe, ahol két személynek bőségesen jut ülőhely. A fedélzeti ülőgarnitúrát itt is a variálhatóság jegyében alakították ki: a tologatható, minden irányban dönthe – tő háttámlájú ülések változtathatósá – gával mindenféle ülőhelykialakításban gondolkodhatunk, de akár hatalmas napozófelületek is kialakíthatóak. Mindehhez az oldalfalba rejtett szám – talan italtartó párosul, vagyis sehol sem kell szomjazni menet közben.
Magas műszerezettség
A kokpitben kettős érintőképernyős kijelző található, amelyen nemcsak a menet- és motoradatok jelennek meg, de a Garmin navigációs rendszer minden információja, és ha ez sem lenne elég, akkor ugyanilyen kijelző rendelhető a „társkapitányi” szék előtti műszerfalra is, ahonnan akár a számtalan hangszóróval felvértezett HiFi rendszert is lehet üzemeltetni. És ha azon gondolkodnánk, hogy mi férhet el még egy alig nyolcméteres hajó fedélzetén a kokpit környékén, ne tegyük, mert a tervezők egy ajtóval szerparált vegyi WC-t is beszereltek, hogy senkit se űzzön partra a szükség.
Strandtat
A hajó tatját pedig közvetlen vízkapcsolattal alakították ki. A két lábbal rö – videbb verziótól eltérően is nem(csak) a vízvonal alatti csobbanóplatform szolgálja, hogy könnyen jöhessünk ki-be a habok közül, hanem egy kes – keny, de kényelmes plató is rendelkezésre áll. Azt persze már szinte mondanunk sem kell, hogy a kisebb modellben elérhető orrsugármotor és a toronyra szerelhető wakeboard vontató ebben a hajóban is elérhető.
Évjárat | - |
Súly | 2200 Kg |
Hossz | 8,00 M |
Szélesség | 2,54 M |
Motor | 150 Kw |
Szín | |
Kapacitás | max 7 Fő |
Végsebesség | 75 Km/h |
Akkumlátor | 120 Kw |
Utazósebesség | Km/h |
Hajtás | |
Trimmelhető hajtómű | |
Üzemidő | |
Töltési idő |